OPROGRAMOWANIA

System medyczny – do zarządzania przychodnią, placówką medyczną

 

Program umożliwia:

  • Rejestracja pacjentów: bezpośrednia, telefoniczna, online
  • integracja z eWUŚ
  • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna 
    • elastyczne tworzenie i dostosowywanie szablonów kart wizyty do potrzeb lekarza oraz danej specjalności
    • wystawianie i wydruk recept i skierowań, możliwość dołączenia zewnętrznej dokumentacji medycznej do systemu
    • dostęp do słownika kodów ICD-9, ICD-10 i aktualnej bazy leków
    • dodawanie zewnętrznej dokumentacji medycznej pacjenta
    • możliwość sygnowania wytworzonej dokumentacji podpisem elektronicznym
  • Rozliczenia NFZ
    • import kontraktów NFZ, rozliczanie i sprawozdawanie przez Internet
    • automatyzacja procesu rozliczania
  • Efektywne zarządzanie pracą personelu medycznego
    • Tworzenie grafików pracy,
    • indywidualne rozliczanie pracowników ,
    • automatyczne obliczanie prowizji (w modelu ryczałtowym, na podstawie udziału w przychodach lub zyskach)
  • Sprawne zarządzanie i efektywne wykorzystanie zasobów, dzięki tworzeniu   dowolnych   analiz   i   zestawień   w   oparciu   o   dane   zawarte w systemie (również z danych medycznych):
  • Punkt pobrań – automatyczny przebieg zleceń i wyników badań w postaci elektronicznej
    • w pełni zintegrowany z popularnymi w Polsce systemami laboratoryjnymi (Synevo, Diagnostyka, aLAB) oraz poprzez HL7
  • Kompleksowa obsługa świadczeń – planowanie cyklu rehabilitacji i rejestracja do medycyny pracy z uwzględnieniem bazy sprzętowej i personelu
  • Tworzenie, definiowanie i zarządzanie cennikami, pakietami medycznymi, słownikami świadczeń, umowami z kontrahentami, promocjami i rabatami
  • Wystawianie dokumentów sprzedażowych (rachunków, faktur, paragonów)
  • Integracja i obsługa drukarek fiskalnych
  • Prawo (przez okres trwania gwarancji) do wszystkich nowych wersji i aktualizacji systemu, związane z wprowadzeniem nowych funkcjonalności jak i dostosowaniem modułów do zmieniających się przepisów.

 

System call center / contact center – obsługa ruchu przychodzącego i wychodzącego

 

Program umożliwia:

  • rejestrowanie czasu pracy pracowników, agent widzi informacje o połączeniu, zidentyfikowanym kliencie oraz o kolejce oczekujących do niego połączeń.
  • zarządzanie ruchem , dodawanie zadań związanych z rozmowami, kierowanie ich do innego konsultanta, określanie czasu realizacji
  • wyszukiwanie połączeń wg różnych kryteriów (linia telefoniczna, konsultant, infolinia, typ połączenia, status połączenia).
  • statystyk i raportów połączeń jak i czasu pracy agentów
    • prezentację informacji o połączeniach przychodzący i wychodzących
    • statystyki połączeń przychodzących i wychodzących
    • Nowość! Kontrola nieodebranych połączeń przychodzących
  • tworzenie
    • bazy klientów, gdzie znajdziemy podstawowe informacje o klientach oraz historii połączeń .Jest możliwość dodawania nowych klientów (firm, pracowników firm, osób prywatnych).
    • i realizacje zdefiniowanych kampanii telemarketingowych

 System CRM (Customer Relationship Management)

Program umożliwia:

 

  • tworzenie bazy klientów, w której znajdziemy wszelkie informacje o kliencie
  • tworzenie, zarządzanie i kontrola procesów/procedur biznesowych (typowych działań prowadzonych w firmie ) np.
    • pozyskanie nowych klientów,
    • obsługę istniejących,
    • ujednolicenie wsparcia posprzedażowego
    • budowanie relacji biznesowych
  • planowanie spotkań dla pracowników firmy z uwzględnieniem bazy klientów oraz zarządzania zasobami (sale konferencyjne, projektory)
  • tworzenie kampanii do klientów charakteryzujących się podobnym sposobem jej prowadzenia, dla wybranych grup klientów. Zastosowanie procesów biznesowych pozwala nam zdefiniować precyzyjną ścieżkę postępowania z potencjalnym klientem od jego dodania aż po zakończone sukcesem jego pozyskanie. Statystyki pozwalają na przeglądanie klientów wg etapu, szans sprzedażowych, wartości kontraktów, itp.
  • raportowanie kontaktów z klientami za pomocą definiowalnych raportów, optymalizowanie i analizowanie pracy przedstawicieli handlowych, planowanie i raportowanie ich kontaktów z klientami
  • integrację z systemami Call Center i dowolnym systemem działającym w firmie
  • personalizację do potrzeb firmy, prowadzonych działań, oferowanych produktów i usług

 


Zapraszamy do współpracy!

Aby otrzymać szczegółowe informacje lub umówić się na spotkanie,

prosimy o kontakt, telefoniczny, mailowy lub poprzez formularz zgłoszeniowy.