System medyczny – do zarządzania przychodnią, placówką medyczną
Program umożliwia:
- Rejestracja pacjentów: bezpośrednia, telefoniczna, online
- integracja z eWUŚ
- Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
-
- elastyczne tworzenie i dostosowywanie szablonów kart wizyty do potrzeb lekarza oraz danej specjalności
- wystawianie i wydruk recept i skierowań, możliwość dołączenia zewnętrznej dokumentacji medycznej do systemu
- dostęp do słownika kodów ICD-9, ICD-10 i aktualnej bazy leków
- dodawanie zewnętrznej dokumentacji medycznej pacjenta
- możliwość sygnowania wytworzonej dokumentacji podpisem elektronicznym
- Rozliczenia NFZ
- import kontraktów NFZ, rozliczanie i sprawozdawanie przez Internet
- automatyzacja procesu rozliczania
- Efektywne zarządzanie pracą personelu medycznego
- Tworzenie grafików pracy,
- indywidualne rozliczanie pracowników ,
- automatyczne obliczanie prowizji (w modelu ryczałtowym, na podstawie udziału w przychodach lub zyskach)
- Sprawne zarządzanie i efektywne wykorzystanie zasobów, dzięki tworzeniu dowolnych analiz i zestawień w oparciu o dane zawarte w systemie (również z danych medycznych):
- Punkt pobrań – automatyczny przebieg zleceń i wyników badań w postaci elektronicznej
- w pełni zintegrowany z popularnymi w Polsce systemami laboratoryjnymi (Synevo, Diagnostyka, aLAB) oraz poprzez HL7
- Kompleksowa obsługa świadczeń – planowanie cyklu rehabilitacji i rejestracja do medycyny pracy z uwzględnieniem bazy sprzętowej i personelu
- Tworzenie, definiowanie i zarządzanie cennikami, pakietami medycznymi, słownikami świadczeń, umowami z kontrahentami, promocjami i rabatami
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych (rachunków, faktur, paragonów)
- Integracja i obsługa drukarek fiskalnych
- Prawo (przez okres trwania gwarancji) do wszystkich nowych wersji i aktualizacji systemu, związane z wprowadzeniem nowych funkcjonalności jak i dostosowaniem modułów do zmieniających się przepisów.
System call center / contact center – obsługa ruchu przychodzącego i wychodzącego
Program umożliwia:
- rejestrowanie czasu pracy pracowników, agent widzi informacje o połączeniu, zidentyfikowanym kliencie oraz o kolejce oczekujących do niego połączeń.
- zarządzanie ruchem , dodawanie zadań związanych z rozmowami, kierowanie ich do innego konsultanta, określanie czasu realizacji
- wyszukiwanie połączeń wg różnych kryteriów (linia telefoniczna, konsultant, infolinia, typ połączenia, status połączenia).
- statystyk i raportów połączeń jak i czasu pracy agentów
-
- prezentację informacji o połączeniach przychodzący i wychodzących
- statystyki połączeń przychodzących i wychodzących
- Nowość! Kontrola nieodebranych połączeń przychodzących
- tworzenie
-
- bazy klientów, gdzie znajdziemy podstawowe informacje o klientach oraz historii połączeń .Jest możliwość dodawania nowych klientów (firm, pracowników firm, osób prywatnych).
- i realizacje zdefiniowanych kampanii telemarketingowych
System CRM (Customer Relationship Management)
Program umożliwia:
- tworzenie bazy klientów, w której znajdziemy wszelkie informacje o kliencie
- tworzenie, zarządzanie i kontrola procesów/procedur biznesowych (typowych działań prowadzonych w firmie ) np.
- pozyskanie nowych klientów,
- obsługę istniejących,
- ujednolicenie wsparcia posprzedażowego
- budowanie relacji biznesowych
- planowanie spotkań dla pracowników firmy z uwzględnieniem bazy klientów oraz zarządzania zasobami (sale konferencyjne, projektory)
- tworzenie kampanii do klientów charakteryzujących się podobnym sposobem jej prowadzenia, dla wybranych grup klientów. Zastosowanie procesów biznesowych pozwala nam zdefiniować precyzyjną ścieżkę postępowania z potencjalnym klientem od jego dodania aż po zakończone sukcesem jego pozyskanie. Statystyki pozwalają na przeglądanie klientów wg etapu, szans sprzedażowych, wartości kontraktów, itp.
- raportowanie kontaktów z klientami za pomocą definiowalnych raportów, optymalizowanie i analizowanie pracy przedstawicieli handlowych, planowanie i raportowanie ich kontaktów z klientami
- integrację z systemami Call Center i dowolnym systemem działającym w firmie
- personalizację do potrzeb firmy, prowadzonych działań, oferowanych produktów i usług
Zapraszamy do współpracy!
Aby otrzymać szczegółowe informacje lub umówić się na spotkanie,
prosimy o kontakt, telefoniczny, mailowy lub poprzez formularz zgłoszeniowy.